Szkolenie
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA Z PACJENTEM
24.11.2025
10.00-15.00
5 godzin
online
790.00 zł netto
Opis szkolenia
Cel:
- zbudowanie kodeksu komunikacji z pacjentem opartego na życzliwości i zaufaniu
- zrozumienie potrzeb pacjenta i umiejętne zaproponowanie rozwiązania
Program szkolenia
- Podstawowe zasady komunikacji z drugą osobą – trójkąt satysfakcji
- Potrzeby pacjenta vs moje potrzeby – wspólna przestrzeń
- Momenty prawdy – dlaczego szczegóły mają znaczenie w obsłudze pacjenta.
- Komunikacja – jak budować komunikat i o czym pamiętać?
- Komunikacja niewerbalna i werbalna – na co zwrócić uwagę?
- Czego nie robić i co warto robić w rozmowie z pacjentem?
- Typy klientów – co warto o nich wiedzieć i jak z nimi pracować.
- Zbudowanie mapy komunikacji opartej o życzliwość i zainteresowanie pacjentem.
- Rozpoznawanie potrzeb i stanów emocjonalnych pacjenta.
- Język komunikacji oparty o mapę empatii.
- Oferta – jak ją dopasować do potrzeb pacjenta
- Jak mówić o ofercie – na co zwracać uwagę?
- Budowanie pozytywnego wizerunku rejestracji/recepcji – bycie ambasadorem.
- Co robić gdy nie możemy powiedzieć „TAK”.
- Zaplanowanie działań, które mogę wdrożyć w pracy aby lepiej obsługiwać pacjentów.