Szkolenie

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA Z PACJENTEM
24.11.2025
10.00-15.00
5 godzin
online
790.00 zł netto
Opis szkolenia

Cel:

  •  zbudowanie kodeksu komunikacji z pacjentem opartego na życzliwości i zaufaniu
  • zrozumienie potrzeb pacjenta i umiejętne zaproponowanie rozwiązania

 

Program szkolenia

 

  1. Podstawowe zasady komunikacji z drugą osobą – trójkąt satysfakcji
  2. Potrzeby pacjenta vs moje potrzeby – wspólna przestrzeń
  3. Momenty prawdy – dlaczego szczegóły mają znaczenie w obsłudze pacjenta.
  4. Komunikacja – jak budować komunikat i o czym pamiętać?
  5. Komunikacja niewerbalna i werbalna – na co zwrócić uwagę?
  6. Czego nie robić i co warto robić w rozmowie z pacjentem?
  7. Typy klientów – co warto o nich wiedzieć i jak z nimi pracować.
  8. Zbudowanie mapy komunikacji opartej o życzliwość i zainteresowanie pacjentem.
  9. Rozpoznawanie potrzeb i stanów emocjonalnych pacjenta.
  10. Język komunikacji oparty o mapę empatii.
  11. Oferta – jak ją dopasować do potrzeb pacjenta
  12. Jak mówić o ofercie – na co zwracać uwagę?
  13. Budowanie pozytywnego wizerunku rejestracji/recepcji – bycie ambasadorem.
  14. Co robić gdy nie możemy powiedzieć „TAK”.
  15. Zaplanowanie działań, które mogę wdrożyć w pracy aby lepiej obsługiwać pacjentów.